Kommunikáció a gyakorlatban

A kurzus célja kettős: egyfelől megismerteti az alapvető PR- és kommunikációs ismereteket, melyek segíthetik a szakkollégistákat a médiaelemzések során, másfelől pedig olyan gyakorlati ismeretekkel szolgál, melyek elengedhetetlenek egy civil szervezet, vagy akár egy tudományos mű tudatos kommunikációjának tervezése és megvalósítása során. A produktumok a gyakorlatban is hasznosíthatóak is lesznek, s támogathatják a Társadalmi Nyilvánosság Bizottság illetve a SZÉ szervezők munkáját.  A kurzust tömbösít formában, 3 előre egyezetett időpontban tartjuk.
Témakörök:

  1. Elméleti bevezetés

PR és marketing alapok, PR a kommunikáció tudományában
PR és marketing: miben más? Miben segíti egymást a két terület
Legfontosabb módszerek és elméletek: SWOT, STEEP, STP stratégia, Arculat és Imázs

  1. Éves kommunikációs terv készítése
    A koncepciótól a részletekig: éves tervezés és eseményszervezés. Stratégiai
    terv (offline és online), taktika, projektmenedzsment
  2. Gyakorlati ismeretek

Sajtólista összeállítása
Sajtóanyag összeállítása
Sajtóesemény szervezése –timing, forgatókönyv, kalkuláció
Szponzorkeresés

  1. Személyes konzultáció (opcionális) – ha szükséges bármelyik terület elmélyítése
Év: 
2013
Szemeszter: 
Tavaszi
Típus: 
Műhely
©2012 ARTSZ / SZAKKOLLEGIUM@ANGELUSZ.ELTE.HU / 1117 BUDAPEST, NÁNDORFEJÉRVÁRI ÚT 13. / ARTKELE DIZÁJN | HAJNALI2 DEV